24.1.08

Macam-macam cerita

dah lama sgt x update blog. x sempat nak update. busy dgn perpindahan bgnn kerja, dah siap pack hal bgnn pula x selesai. aku x tau slh siapa. kalau diikutkan juga, apa2 hal keselamatana aku ngan staff aku juga terabai. biarlah lambat yg penting selamat.

mak,ayah n angah dtg dari k'gau. sian kat ayah. Alfatihah untuk kakak ayah Allahyarhamah Fatimah Binti Che' DAud yg tlh kembali kerahmahtullah pd hari jumaat 18.01.08 stelah menderita sakit kerosokan buah pinggang. aku n hubby x dpt blk pasir mas. aku ngan hubby hanya buat apa yg termampu. sayang ayah. ari sabtu ayah, mak n angah blk k'tan dari kk. ari rabu mlm naik ktm dtg jhr samapi kul 8.30 pg sbb flight blk kk dari senai jb pg hari ahad. sekali pg jumaat ayah dpt panggilan tel bgtu kekanda tercinta dah x ada. dgn kelam kabut aku n hubby uruskan tiket flight JB-KL-KB-KL-JB utk mak, ayah, n angah ari tu juga. kita hanya merancang Allah yg menentukan. walaupun dah usaha amik tiket secepat yg blh, ayah x sempat menatap wajah jenazah. bila mak ayah sampai semuanya telah selesai. hanya tanah kubur yg mampu diziarah. lagipun ayah x bgtu nak balik sbb yah x nak diaorg melewatkan urusan jenazah terszebut, kesian kat jenazah kata ayah. Al-Fatihah utk arwah Mek. Al-fatihah...

SaiFuL's family