16.5.08

Selamat Hari Guru

selamat hari guru aku ucapkan terutama kpd ayahanda tersayang CIKGU MOHD FAUZI CHE DAUD. begitu juga kpd guru-guru dari aku tadika sampai aku berjaya masuk ke UiTM. antara nama2 cikgu yg masih berada dlm ingatan antaranya ialah cikgu Maheran, Cikgu Yumaat, Cikgu Md Zain, Cikgu Maskiah, Ustazzah Norlela, Cikgu Khairy, Cikgu Florence, Master Joseph James, Cikgu Krishadewi, Cikgu Hussin dan ramai lagi yg mukanyer aku ingat tp nama x ingat. apa2 pun kerana jasa guru2 inilah maka aku berjaya menjadi aku sekarang. manusia yg boleh membaca dan mengira. Terima Kasih Cikgu.

Hari ini juga aku dikejutkan dengan pemergian ayah pd member baik aku semasa aku kat UiTm iaitu ayah kpd Adlin Yusnita, Cikgu Hj Ilyas. rupanya dah 1 thn pemegian beliau. baru hari ini aku mendpt tau. masih terbayang masa aku ngan adlin kat UiTM Shah Alam arwah rajin dtg bersama ahli keluarga yg lain. dtg dgn mak lin, dak yati, kiki, zai dan aus dari Jhr ke Shah Alam. sorry aku x dpt nak sambung. Al-Fatihah untuk arwah.

No comments:

SaiFuL's family