9.4.10

trip zoo saleng



ini gambar fayyad masa pegi zoo ikut trip taska dier ari tu. masa tu ari kerje jadi ibu n abah x dpt nak ikut n amik gambar. siannn abg ayyad. sib baik ada sorang ibu yg anak dier pun sama ngan fayyad ikut serta rombongan ni. yer cikgu jadi masa ni cuti sekolah tu yg yer blh ikut. Tq cikgu azriffa sbb bagi gambar ni. maka adalah gambar fayyad 1 kpg. yg last year punyer trip sepatutnya fayyad ikut, dah siap bayar. tup2 sampai masanyer ibu luper tipp tu, so abg ayyad x ikut pun trip tu. he..he...

tp sblm ni kita org pun dah pernah masuk zoo saleng. kena bayar rm12 sorang. tp masa tu ibu n abah jer kena, abg2 x kena pun. FOC jer. kalau x kena rm8 sorang rasanya. he.... aku pun x tau naper aunty tu bagi FOC pd bdk2. kalau aku x silap zoo ni zoo persendirian. kebanyakkan binatang dier pun nampak mcm dah uzur n x aktif. tp kira ok gaklah sbb banyak bntg. cuma yg aku x puas hati ialah.. astagfirullahhhhh.. banyak giler nyamuk. masa we all pegi tu mmg banyak. sbb tu masa fauzan n fayyad ikut trip zoo ni aku siap sapukan losyen anti nyamuk n siap beli yg patch punyer tampal kat anak2. rupenyer sekolah dier pun ada sapukan losyen ni sb,m masuk zoo tu. sbb tu balik dari zoo aku cek x ada gigitan nyamuk. alhamdulillah. bukan apa, aku tkt sbb nyamuk nikan salah satu agen pembawa penyakit. selisih...he....

kat sini aku nak ucapkan tima kasih kat cikgu azriffa sbb e-mel kan aku gambar ni.
tq cikgu azriffa Sabri.

No comments:

SaiFuL's family