11.9.10

Eid Mubarak 1431H

Selamat Hari Raya!!!
busy nak update blog sbb almaklumlah raya. kalau ada masa pun mood x ada sbb nak raya. aku cuti seminggu lepas raya. best!!!!!! lepak kat umah. insya allah next week aku cuti lagi sbb family sabah nak dtg. insya allah ahad nanti konvo usu n ari sabtu nanti nak ajak mak ayah gi batu pahat beraya rumah member ayah pak Tam. La..la.... jalan2 pegi raya.

bawah ni aku masukkan gambar raya ari tu. enjoy..


ni kira gambar family. sebelum pegi raya umah mak kita org posing dulu kat umah cat. ingat nak posing kat taman, sekali hujan dah... posing dlm umah jer ler... lepas posing sikit2 barulah gerak gi umah mak mente. sampai umah mak sambung lagi posing sbb ada lagi sorang cameraman ( abg ipar aku da....)

ini adik beradik hubby yg beraya kat kulai sbb lagi 2 family x ada. long raya kat s'ban sbb hubby x dpt cuti, ngah pula beraya kat sabah sblh hubby. tp dlm gambar ni abg azmi x ada, biasalah...cameraman. amik gambar org gambar sendiri x banyak

yg ni pula fauzan posing ngan sepupu dier. yg baju hitam n hijau tu adalah sepupu fauzan yg paling besar sebelah abah yer.


dah penat posing, beratur pula nak dapat angpow dari atuk. beratur cucu2...

yang ini pula gambar raya family aku kat sabah:
dah besar anak2 sedara aku. ada yg lagi besar dari makcik2 dier. yg anak dara pun bukan main lagi, posing jer...

cak... inilah family sabah. semuanya da kecuali yg kat jhr jer x ada. he..he... lain kali kita amik gambar family yerr....

No comments:

SaiFuL's family