11.4.11

nak update apa ekk?

salam, keinginan utk mengupdate blog telah dtg tiba2. ya..ya.. aku begitu excited utk berblog tapi apa benda yg aku nak tulis? he..he... keinginan ada tp idea x ada, apakah makna? gambar ayyad pegi zoo x dpt nak masukkan lagi sbb blm save kat thumb drive jadi... sabar lah menanti walaupun sebulan dua atau selebihnyaa. he..he....

.
mmmmmm........ kita citer pasal Maharaja LAwak jelah. sekarang ni jumaat terasa mcm lambatttt... sangat. x sabar nak menanti Jozan, Sepah, nabil, balas N R2 buat persembahan. kan ketawa tu awet muda....jadi layanlah... fauzan pun dah suker n dah blh gelak sama. sib baik dia buat ari jumaat jadi fauzan blh tido lmbt sbb esok sabtu. w/pun ada kelas tp lambat sikit mula kul 8.30 pagi jadi blhlah lmbt sedikit bangun. tapi setakat ini dah 2 minggu dia x tgk live sbb kepenatan yg teramat sgt, almaklumlah org sekolah katakan, jadi 10/10.30 mlm dia dah tido. sian anak ibu. tapi nanti bila ada ulangan baru fauzan layan, ibu pun joint sama.

aku suker lagu ehhh.. bukan lagu tapi lbh kpd music jerr maharaja lawak skrg.... exclusive gitu biler dengar. yelah telinga aku yg dengar, telinga org lain x pastilah pulak. sendiri buat kesimpulan yerr.... tp kalau lagu raja lawak yg baru tu furqan suker. kalau dengar jer berebut pegi depan tv n goyangkan badan. sama mcm dengar lagu Upin & Ipin. siap mulut bunyi2 mcm bgtau yg itu lagu upin & ipin. comeiiiii furqan.

gambar2 peserta n iklan dia pun best. x serabut sgt sbb x colourful. more tu blck n gold lebih kuranglah. apa yg pasti semua aku sukerlah

ii adalah peserta pilihan aku. kedua-duanya sama sengal n kelakar... aku suker kalau johan jadi dtk YH. kelakar abis...
ini peserta ke-2 pebret aku. relaxxx jer tp kelakar.
hahh yg ke-3 ialah nabil. aku suker memang sbb dier kelakar dan sbb aku sukerlah...

ini adalah keputusan undian pd minggu ke-2.

dan ini pula adalah peserta2 maharaja lawak.

apa2 pun aku ucapkan terima kasih pd uncle google yer kerana kesemua gambar ni aku amik dari situ. he..he... tq.

No comments:

SaiFuL's family