13.1.17

Sijil Darjah Enam Agama (SDEA) 2016

7/1/17 ari tu  ibu pergi sk agama abg2 sbb nak daftar sk agama abang2 bagi bahagian A. ntahlah sek Agama ni knplah di bahagi2kan nya bayaran bahagia B dulu lepas tu bahagian A pulak. dah tu hari yg berlainan lak tu. bila ditanya saya yang menurut perintah..... nak cakap apa... sbb aku pun saya yg menurut perintah juga.

masa pendaftaran ari tu tanyalah ustazah tu... dgn confiden dia kata sek akan dpt kptsn pada 11.1.17 tp nak SELAMAT  dtg jumaat amik kptsn sbb kdg2 kalau dtg khamis sk x layan. aku pun ikut jln selamat konon tggu nanti jumaat jelah.

sekali hari khamis sepupu fauzan tel bgtau kptsn dah blh amik...... berbuluuuuu jer.. aku.nak tak nak tunggullah jumaat konon nak amik. tup2 hari jumaat off tutup. jawapannya hari sabtulah siap daftar sekali.

tapi khamis tu blk kerja singgah gaklah kat sek ag nak tgk abg ojan dpt masuk darjah khas ker tak.... alhamdulillah... ada nama abg ojan. dapat masuk darjah khas. cuma keputusan brp x tau lagi.

Image result for kartun muslim
alhamdulillah... abg ojan dapat masuk darjah khas



Related image
terima kasih Allah.. Alhamdulillah

No comments:

SaiFuL's family