28.10.08

Jemputan kat Ujung Tambak

26/10 ari tu kita org blk ujung tambak. kiranya kg mak mentelah. kita org pegi dlm 4 krt dan dlm perjalanan jumpa famili mak utih 2 krt. meriah gilerrr. yg buat jemputan ni kalau x silap sepupu mak rasanya. aku pun x sure sgt sbb arwah bapa mak mente aku ni ada 4 bini. yg buat jemputan ni rasanya famili dari bini yg pertama. mak mente aku dari bini ke-3. jadi susu galur tu besar. mak rajin gak cite tp aku ingat2 lupa gitu. blk dari jemputan singgah umah tok Sakiron sbb akak ipar yg sulung x raya lagi. kita org dah kiranya beraya 2 x lah. kah3. blk dari umah tok sakiron aku ngan hubby x terus blk. yg lagi 3 krt terus blk. kita org singgah kat BP Mall. tapi x ada beli apa pun saje2 ajak bd2 jln sbb hari masih muda lagipun sok cuti depavali.

dari BP Mall kita org gerak nak mkn mlm. kiranya kali ni nak cuba kat kedai J...... sbb dah berapa kali lalu nmpk hapening gitu. sllnyer kita org mkn kat T... tp dah bbrp kali kena service teruk sgt tu yg nak cuba kat J. on the way nak ke J kita orgnmpk lah ada kdi mkn melayu yg vogue gitu. design bgnn memang dasyat. w/pun dah terlajak kita org u turn sbb nak cuba. Tp sayangnyer aianya x berbaloi langsung. Kat kedai makan B.....2 ni services pun sama hampeh, x sehebat fizikalnya. order mkn kul 8.30 hmpr sejam lbh baru sampai. choice pun x ada dan x berbaloi ngan harga. adusss 10sen mak cik. dahlah lambat, mahal n biasa sgt rasanya. rasanya ini 1st time n the last time kot we alll mkn kat sini.

No comments:

SaiFuL's family