5.11.08

Langkawi 1-3 nov 08

1-3/11 aku telah menghadiri meeting di langkawi utk semua gunasama sprt aku. bestttttttt!!!!!!! walaupun hotel yg diduduki mendukacitakan tp kenangan meeting ngan sambil mkn angin memang best. aku bertolak ngan famili pada 31/10. seperti biasa kita org berlima termasuk mak mente sekali. ari jumaat tu kita org singgah bermalam kat highway hotel Gg Semanggol. dengan harga RM49 semalam amat berbaloi hanya sesuai utk berhenti rehat shj. utk menharapkan keselesaan dinasihatkan x yah le.

apa yg blh aku katakan perjalanan yg best. sian hubby n bdk2 penat. sayang my hubby, yg penting kita dpt bersama dan ini blhlah dikatakan bekerja sambil berjalan. fauzan n fayaad suka sbb kita org sempat bawa they all pegi underwater world. ini merupakan kali kedua utk aku, hubby, fauzan n mak mente dan 1st time utk yayad. harga tiket msh sama RM28 utk seorang dewasa, rm22 utk warga emas & rm18 utk knk2 3 - 12 thn. fayad sukerrrr. bestttttt dari underwater world kita org sggh kat The Zon kedai bebas cukai utk beli coklat. Harga ok. lbh kurang sama ngan kdi yg kat bandar.


Abah n Abg Pojan kat underwaterworld. adik x leh nak amik gambar sbb x diam.


dari underwater world kita org singgah mkn kat pantai chenang restoran hj Ramli. MAkan seafood kat sini memang best. kita org order siakap 3 rasa, udang tepung, udang butter (udg besar), tom yam n chapchai. oleh krn dah terlebih order banyak yg x mampu dihabiskan. he...he... apalagi kita org tapau udang butter. yg lain tu kira hangus jelah. (IShhhkkk membazir sebenarnya)tp kalau tapau gak sure x kena makan same juga jadinya. kena dlm RM120 kalau x silap. sayang my hubby ( sbb hubby yg belanja. muahhhh.... )

banyak lagi kenangan yg kat langkaw. esok2 bila mood aku dtg utk typing aku sambung. mood x ada sbb x leh nak upload gambar dlm blog tu yg mls.


Kiri ke kanan : p-nut, Chik, Raihan n Tini. Mek na tokeh sbn tgh sbk kat dlm, Aku ? tgh amik gambar.

kpd cik sapinat - wahhhh... kata x soping tp aku tgk kat blog bukan main lagi brgn belian. kahh3x p-nut x thn godaan. samalah kita.

mekna - x kan x soping? untung eumora riban2 apa, bila lagi.

tini - mak sofea. beli vision ke corningware? aku beli dua2, abg kasi green light. yahoooo!!!

chik - yg ini x sempat sopping sbb pilot MAS dah ajak blk awal. siannnnn chikkk...

raihan - Mak Osama ni siap bawa bodyguard lagi (tp naik flight asing2 kahhhh...) . Beli apa hae kat Idaman Suri? sure borong. Abe wea ade nak angkat barang.

- w/pun kat meeting ni terdiri dari senior n jr masa kat UiTM nampaknya Batch Info96 tetap maintain melekat 1 kump. yg lain x kisah pun nak duduk ngan batch memasing. hanya Info96 jer. kahhh... sbb tulah kena hantaq kat Bentong. Miss u all batch info96.

No comments:

SaiFuL's family