7.1.09

10 Muharam 1430 H

Insya Allah hari ni kalau x ada aral ex class mate aku n hubby kat Uitm nak dtg. Tgh fkr nak masak apa. hubby kata masak yg simple2 jer. lagi sedap. emmmm... akan difikirkan apakah menu yg sesuai. ini kira kali pertama dia n family dtg umah cat. ari tu dia dtg gi umah mak. wife dia ni junior kita org tp aku x smpt jumpa sbb jr2 yg bawah. tapi aku suka berbual ngan wife dia sbb peramah. very the branded person. member kita org ni lecturer kat Uitm n wife dia pula buka kdi butik pengantin. ari tu hubby siap tanya lagi kalau bersanding kali kedua dpt diakaun tak. Bon... ayam tul. belasah abah yer baru tau.

Insya allah lagi sorang member info96 kata nak dtg Kota Tinggi dan nak singgah umah. wahhhh x sabarnyer nak jumpa kwn lama. sure best kalau dpt jumpa. rasanya last aku jumpa awal thn 2003 masa aku msh kat Kl n masa tu kedua2 nyer masih dara pingitan. Sekarang? sekarang dah jadi mak dara dah dua2.

No comments:

SaiFuL's family