15.5.09

lagi kisah my hero

semlam kul 4 pg adik tiba2 melalak. aku rasa dia mengingau. dia tanya aku ari ni oti? aku kata x ari ni sukan, sok baru cuti (dlm keadaan mamai)... bila dgr aku kata sukan adik mula melalak. adik nak oti, knp sekolah. mulanya aku cuba gak pujuk tp x diam malah makin kuat aku pun mulalah geram. dahlah tekak perit sbb aku selsema n batuk, adik pula buat hal. aku pun apalagi membebellah seawal kul 4 pg. last2 adik melalak minta pasangkan kartun. pada aku dia saja cari pasal sbb x puas hati kena pegi sekolah. apalah adik ni. mula2 aku x layan tp hubby suruh bukakan sbb adik melalak kuat. lepas bukakan tv aku pun lelap balik. sedar2 tgk adik dah tertidor ngan tv yg terpasang. sabor jelahhhh..... aku biarkan jer tv smpi ke pagi, kang ttp adik perasan kang, melalak lagi.

yg abg pun masa kejut kata nak gi sekolah dah tunjuk muka x puas hati. ntahhhlahhhh.... best sangat agaknya duduk umah. sdgkan kat sekolahkan ramai kawan. apa-apa ajelah anak ibu ni.

No comments:

SaiFuL's family