9.9.09

Pengalaman ngeri

jgnlah terperanjat baca tajuk kat atas, biasalah gimik je lebih, dan lagi satu aku terpaksa tulis sikit2 n post sbb biler aku tulis panjang berjela nanti yg pjg hilang tggl yg kontot jer.

kaedahnya aku nak cite pengalaman bebruka kat NAndo's Jusco Bkt Indah. dipendekkan citer kerana tersalah percaturan rancangan utk berbuka kat kenny jusco bkt indah terpaksa ditukar ke Nando's sbb masa tu hanya nando's yg kosong. aku ingat org rmi rupanya tersalah jangka. apa yg pasti ini kali pertama n terakhir aku n famili akan masuk nando's rasanyalah. kita org masujk nando's n order utk bebrbuka dlm kul 6.50 ptg. selain ayama ku order air yg simple giler sbb order yg leceh kang lambat pula. aku order hot tea n mineral water 2 ngan ice blended 1. masa berbukla 7.08 mlm tp samapi 7.20 air mineral pun x smpi. ngan geram aku bangun na ckp kat waitress melayu tu, " dik blh tak bagi air mineral dulu utk kita org berbuka" dgn muka terkulat2 dia ckp sorry n antarkan air mineral. makanan pula dah hampir kul 8 baru samapi. sekali makan, mak aiiiii x mencapai selera tekak kita org. aduhhhhh.... sakitnyer hati....

fauzan siap ckp " abg x nak makan kat sini lagilah ibu. lambat sangat, abg dah lapar. x best". ibu n abah pun serik sayang. dah tu bayar mahal. mahal kalau berbaloi x kisah tp x berbaloi langsung. kalau suruh bagi bintang 1 - 5, 1 plg teruk aku bagi 0 sbb memang teruk giler. dah tu kaum yg x posa pula sibuk nak makan masa tu n dapat order dulu dari kita org.

No comments:

SaiFuL's family