9.9.09

salam RAmadhan ke-19

salam, first sekali sorry sbb dah lama x update blog. ini semua adalah kerana masalah teknikal yg x dpt nak elak. ini pun aku cuba2 kalau blh post.

diam tak diam dah masuk hari ke 19 kita berpuasa. alhamdulillah aku masih larat berpuasa. cuma inpian hendak penuh tu x dpt dicapai sbb dah 2 hari aku ponteng atas sbb2 kesihatan. masa ngandung kali ni gula aku sedikit naik, masa minum air gula ari tu tinggi sangat so dr. suruh buat BSp. biler buat BSP aku x leh puasa sbb kena makan. puasa kul 10 mlm sampai 8 pg sok, pegi klinik amik darah n cek gula, dah tu blh mkn sampai kul 10 pg n lepas tu puasa pula. samapi kul 12 tghri. pegi klinik lagi amik darah cek gula n pastu lunch samapi kul 4 kena posa lagi sampai kul 6 ptg. 6 ptg cucuk amik darah lagi n cek gula dan cek blh mkn sampai kul 8 mlm n dah tu posa lagi sampai kul 10 mlm. 10 mlm lagi sekali amik darah n cek gula. lapas tu sok kena jumpa dr. fuhhhhh....... ponat makcik n pakcik berulang alik ke klinik. setakat ni dah 4 kali aku buat n dah 2 kali kena bulan posa sbb tu dah monteng 2 hari. alhamdulillah yg ke-4 ni nmpk ok. ptg ni aku ada appointmet kul 3pm, hah nanti tunggu apa dr. ckp. risau gak aku tp minta2 semuanya ok.

hari ni gak aku nak ucapkan happy birthday to my beloved brother. the one n only mohd faizal mohd fauzi, baru 34 thn. muda lagi he.... kan pak?

semalam gak anak sedara aku amik UPSR iaitu anjang. semoga Allah permudahkan segalanya. kiranya thn ni semua exam yg besar2 anak2 sedara aku terlibat. UPSR n PMR anak sedara wakil dari Sabah n SPM & STPM wakil dari anak sedara Johor. Diharapkan mereka semua dapat melakukan yg terbaik n menjawab semua soalan seperti yg dikehendaki. Insya Allah akan dipermudahan urusan mereka ketika menjawab soalan2 exam n selalu sihat terutama bila dah masa exam agar selesa nak menduduki exam. AMIN.........

sorrylah gambar x leh nak upload. jgn tanay aku knp tp itu semua kerana masalah teknikal. so... baca jelah bebelan aku kat blog ni.

sebenarnya tadi aku dah tulis panjang berjela bebalan aku tp biler aku nak post yg kuar cume cecoettt jer yg kat atas ni. 10sennyer akuuuu........

No comments:

SaiFuL's family