19.9.11

salam

makkk aiiiiiii dah lama x berblog. kenapa???? ntahlah. nak kata malas adalah sikit, x ada idea, idea mencurah2. jadi x tau apa sbb x update blog. citer raya pun berlambak. raya kat sabah jejalan gi ranau dan mcm2 tp mood x datanglah.

ari ni nak citer pasal gambar yg aku tempek kat atas blog ni. kah..kah... gamabr tu aku amik sendiri dan aku perasaan lawa sbb tu aku tampal kat situ. biler aku tunjuk hubby, hubby kata aku perasaan. kah..kah... sbnrnya setelah 5/6 thn guna camera sony tu baru kal ni aku jumpa function amik gambar mcm tu. function yg aku suker sbb tu biler tau function tu terus asyik main camera jer. kahh..kahhhh

ini gambar kertas penanda yg ada kat off aku. sajer2 amik sekali nampak lawa. macam warna-warni kehidupan pulak.

ini pun highlight pen kat off.pun cuber2 amik gambar nampak best

yg ini wallet hubby jadi mangsa, yelah kul 2 am mana aku nak cari benda lain hanya itu yg aku tercapai

ini gambar percubaan kedua aku amik. i likee...

ini gambar pertama yg aku teramik n aku terperasaan function tu. besttt!!!!

No comments:

SaiFuL's family