23.11.11

Harimau Baham Garuda

sedap yer rimau mamam garuda?

kah...kah... suker aku baca topic kat atas. belum terlambat rasanya aku ucapkan tahniah kepada pasukan Malaysia sempena Sea Games ari tu. tahniah juga kpd harimau muda kita sempena kemenangan Bola Sepak Mas Vs Indon. sukerrrrr sangat. masa penalti aku ngan budak2 siap menahan napas takut kalau bernafas terkena angin kat bola nanti mas x gol. kah..kah... over sangat. tapi masa badrol bakhtiar score siap suruh anak2 selawat biar masuk dan bila bola tu terkena kaki GK n bergolek jer masuk gol rasa macam nak putus jantung menanti. apa yang pasti Malaysia telah menambah lagi satu pingat emas menjadikan ianya kpd 59 emas..... BEST!!!!!!!!!

BAdrol Bakhtiar - ketua pasukan harimau muda sea games. memainkan peranan yg amat penting. Syabas & tahniah!!!

keeper fahmi... itulah gelaran hero2 aku utk KFCM. salah satu penyebab kemenangan harimau muda kerana berjaya menagkis serangan lawan. tahniahhh!!! antara GK yg best pada aku. tapi apa2 pun abg Van juga tetap no. 1.


lagi sorang pemain yg pd aku bermain dgn cemerlang kerana rajin kejar bola dan sangat fit. bagus.... Ambumamee Thanil Arasu. engkau belasah jer si diego tu biar dia balik belanda. kah..kah....

x lupa juga pada pemain muda ini nazmi faiz yg baru berusia 17 thn. sanggup x amik SPM sbb nak ke Sea Games. x per... berkorban utk negara tp jgn lupa amik SPm thn hdpan yer... Akademik pun penting gak..

wajah2 hero negara yg menyumbangkan 1 emas kpd malaysia sempena sea games 2011

wajah2 happy pemain setelah berjaya membahan pasukan lawan, walaupun terpaksa bermain >< 120 minit. aduhhh penatnyerrrr... TAHNIAH!!!

Kepulangan hero malaya disambut meriah oleh penyokong ditanah air.



P/s: sesaper yg duduk kat area bukit jalil bolehlah sokong harimau kita malam ni dalm game menentang Syria utk kelayakan Olimpik. aku doakan mereka berjaya. Insya Allah.

* seperti biasa, gambar2 kat atas aku amik dr pakcik google yerrr... *

No comments:

SaiFuL's family