17.3.14

salam comel

salam comellll. hee... dah lama x tulis kat blog. banyak citer tapi x tau nak tulis apa. ari ni ni aku nak kongsi citer semalam.

balik kerje biasalah singgah amik budak2 kat taska. ojan blk 6.35 ayyad balik kul 6 ptg. tapi sbb semalam ahad ayad ada perhimpunan jadi balik 6.30. hanya ahad ada perhimpunan. smentara tunggu abg2, kita org lepak kat taska ngan furqan, awish kawan baik furqan tapi 6 thn, dina adik awish ngan kakak tasha. sambil dokong dina sbb dina suker aku dokong. dina comellll sangat. kita org berbuallah sambil tgk qon ngan awish main bola. sekali tiba2 awish cakap. 'Papa Furqan comel'. aku tanya lagi sekali dia ulang benda yg sama. tergelak aku ngan abah yer. aku tanyalah mama furqan comeltak.' mmmmm...tak'. kahhhh..kah....... jujur nyer budak2 ni. suker abah yer budak kata yer comel.... kahhhhhh. aku tanya comel ker hensem tp awish kata comel.

Furqan yang comel. teman ibu bertekak setiap hari. tapi comel nak tido ibu. sayanggggg anak ibu


inilah abah furqan yg comel. LUVVV uuuuu

No comments:

SaiFuL's family