28.2.16

Roti sarang lebah

As salam...x tiviti hujung minggu kali ini...

oleh kerana mood tengah rajin n geram jer tgk org asyik update ceritera pasal roti sarang lebah maka aku pun menggatalkan diri membuat roti sarang lebah... aku ikut resepi dari blogger masakan yg pemes tu cik azlita masam manis... saper nak resepi blh jenguk kat blog dia yer... siap ada gambar step by step lagi... nak tepek kat sini malaslah pulak... he..he...

http://www.azlitamasammanis.com/2015/01/roti-sarang-lebah-lembut-gebu-dan.html#more

inilah ruper roti sarang lebah pn ita masam manis ... gebu n kecurr jer nengoknyer...



dan ini pulak ruper bentuk kejadian roti sarang lebah aku... he.. he... sorrylah x menarik seperti yg atas sbb aku luper nak beli alien2 utuk ditabur atas roti...


dari segi rasa alhamdulillah ok cumer tawar sbb sepatutnya makan ngan sos karamel tp hubby x suker... anak2 jer yg beriya cicah sos karamel... utk aku oklah sbb x manis.... penyudahnyer hubby mamam roti sarang lebah cicah air milo...he...he....tapi biler dah sejukkkk roti jadi kejung jadi biler nak makan aku panas semula... mmm lembut n gebu kembali... he..he...

alhamdulillahhh walaupun ini percubaan pertama menguli roti secara manual... alhamdulillah boleh gak dimakan ....suker sangat.. nanti kita cuber buat roti lain pulak yer....

No comments:

SaiFuL's family