15.6.18

Happy Eid Mubarak 2018


Selamat Hari Raya suamiku, ibu2ku, anak2ku, adik-beradikku, sahabatku, keluargaku, guru2ku dan semua muslimin dan muslimat sekalian. syukur alhamdulillah... Allah masih menyayangi kita memberikan kita umur yang panjang, kesihatan kepada fizikal dan mental utk kita menyambut Ramadhan dan Syawal tahun ini.

Bonus utk aku kerana dapt beraya bersama suami dan anak2 bersama2 dengan ibu n keluarga Sabah. last aku beraya puasa bersama keluarga Sabah ialah 2014 last bersama arwah ayah. al-fatihah utk arwah ayah.


inilah antara kurniaan terindah dan terbaik dari Allah untuk aku. Syukur Ahamdulillah. inilah keluarga Sabah ku. inilah suami dan anak2ku. inilah ibu dan adik beradik ku. inilah ipar dan anak saudaraku. inilah keluarga kecil 
Cikgu Mohd Fauzi Bin Che' Daud + Norasiah Abdul Latif






Ya Allah, Engkau Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Engkau lindungilah ahli keluarga ku ini ya Allah. Kurniakanlah Hidayah Mu kepada kami ya Allah. Kurniakanlah Kekayaan yg berkekalan melalui jln yg Engkau Redhai kepada kami ya Allah. Kurniakaanlah kekisahatan yang berpanjangan dan kebahagian yg berkekalan kepada kami agar kami dapat beribadah kepada Mu dengan sebaik mungkin ya Allah.

Image result for selamat hari raya aidilfitri 2018

No comments:

SaiFuL's family