2.4.07

Sayang anak ibu.....

semalam aku berperang ngan buah hatiku yg sulung. siannnnn.... menyesal rasanya. sorry sayang, ibu sayangggggg awak, sayangggggg adik, sayanggggg abahhhhh...( yg ni terlbh sayang, sampai jeles nak mampus... Ya Allah, engkau kurangkanlah perasaan cemburu ku ini. ianya membuat aku menderita)

ari ni aku trm srt pggl meting. nak pegi ker tak. ntahlah. aku tgh fkrkan. kalau x pegi kang rugi pengetahuan kerja, kalau pegi rasanya kena drive sdr sbb hubby busy. nak naik bus x sampai hati rasanya nak tgglkan buah hatiku. tgklah mcm mana. kalau nak naik bus pg sekurang2nya kul 4 pg dah kena bertolak. x ckp lagi ngan hubby.

tadi sempatlah baca p-nut.online. sebak rasa dada. aku doakan engkau dan baby slmt p-nut. semoga Allah memberikan engkau rezeki yg melimpah ruah. aku kalau tensen jer aku baca blog p-nut. nanti coollah aku sikit. aku suka cara p-nut menyampaikan crt2nyer. mana yg aku rasa aku blh amik buat iktibar aku amik. sememangnya aku jauh lbh bahagia dan beruntung. knp harus mlht pd benda2 yg x membahagiakan.

No comments:

SaiFuL's family