10.5.07

minggu kesihatan serumah


lama x msk blog. x ada masa n x sempat. kat umah semuanya kurang sihat. mula2 abg pastu bdk2 pastu abg lagi dah tu mak pula. sekarang abg ngan fayyad jer yg x berapa sihat. mak ngan fauzan alhamdulillah nampaknya ok. mak ari tu sakit pinggang sbb tersalah angkat fayyad. almaklumlah member tu 11kg mau x sakit pinggang atuk. siannnn atuk ari tu.
semalam bawak lagi adik fayyad pegi klinik sbb kahak dia banyak sgt. bila tido, nafas dia asyik berbunyi jer. siannnnn adikkk. tadi ibu pegi keje adik nangis. wahhhh dah pandai adik nak ikut. ciannnn anak ibu. ibu je... sayang. nanti petang balik ibu main ngan adik ngan abg okayyy. kalau adik nampak ibu pakai tudung jer, mulalah adik ngaruk nak ikut. kelakarlah adik.... sayang Muhammad Fayyad Amiruddin bin Saiful.
semalam tgk cite qabil khusry qabil igam (QKQI) ngan mak. Ya Allahhhh.... sedihnyerrrrrrrrrr citer tu. bagi akulah. sampai pegi keje pun mata aku bengkak. cite dia sad endinglah. tapi memang logik. sape pun x tau masa depan dia mcm mana. bagagaimana k'ga yg happy pada mulanya dari kecik sampai anak tu besar. tup...tup kerana DADAH!!! habis hancur dan binasa k'ga tu. aku sedihhhhh sgttt. mak pun siap nangis2. Selisih... nauzubillah. Ya Allah, Engkau jauhkanlah perkara seumpama itu dari k'ga ku ya Allah. takutnyerrrr aku bila tgk cite QKQI. aku tabik ngan rusdi ramli berlakon, erra, hans, ziana ngan fauziah nawi. patutlah masa aku dgr rado era ada org kata cite tu cite yg plg kelakar dan plg sedih dia pernah tgk. aku setuju ngan pendapat tu.

SaiFuL's family