5.7.07

cuppiessssssss yg sedappp

a'kum,
rasanya dah lama x masuk blog. kononnyer busy lah skitttttttttt...ditambah lagi dgn internet yg slowwww semakin besarlah Mr. M aku. ari ni aku nak cite pasal cuppies yg aku order. setelah beberapa kali postpond, akhirnya jumaat lepas sampailah cuppies comel yg aku order dari pn kacang. jauh dari percint9, p/jaya tp akhirnya sanmpai gak kat rk 154, jln Manggis, jhr. alhamdulillah. sepatutnya dpt mlm jumaat tu tp disebabkan oleh sbbx2 yg x blh dielakkan petang hari jumaat baru dpt. tp x kisah yg ptg dpt. TQ ucu bawakan cupcakes pujan & payad.



tara.......... inilah cupcakes yg ibu order dari auntie kacang utk pujan, payad, abah ngan akok. cantikkkkkkkkkk....

gambar ni aku amik dari blog p-nut. gambar yg aku amik sendiri blm ada, x sempat nak upload. nanti kalau dah ada gambar tu aku masukkan dlm blog. gambar yg pnut amik ni hanya cuppies yg aku order. 20 biji kesemuanya. order 20 biji dpt percuma lagi 5 biji. sukernyer. aku suke deco ngan ayat cup cakes yg p-nut bagi tu. nanti aku upload gambar cup cakes tu.

minggu ni minggu out station abg lagi, dari senin sampai jumaat. kalau minggu lepas abag out station naik kete sendiri2 tp mash blh saing masa pegi keje (kiranya kita org konvoilah sbb abg kene gi jb dulu), minggu ni x saing sbb abg bermalam, x besttttnyerrrrrrrrr. sian my hubby ngan my hero. terutama abg fauzan. bila ibu marah jer melalak cari abah... masa abg fauzan sambut aku blk keje ari tu, sibuk tanya abah mana. aku ckplah abah keje. dia pun jengah keluar tgk kereta ada ker tak. pastu dia pun ckp 'abah je naik mcqueen'. mean betullah abah keje sbb sally jer ada kat luar, mcqueen x ada. Kete merah, abang Fauzan pggl mcqueen, kete waja abg fauzan paggil Sally. dia ngikut mcm watak kat film Disney "CARS". abg memang minat giler ngan citer cars tu. sampai dah hafal apa yg watak tu akan ckp, apa bunyi yg akan keluar dari watak2 cars tu. terrorrrr abg pujan.


ini watak Lighting McQuenn dlm citer 'CARS'


ini pula car McQueen abang Pujan


yang ini watak car sally dlm citer 'CARS'


hah yang ini pula car sally abg Pujan

ari senin ari tu sian kat abg fauzan. setiap kali bunyi pagar rumah jer dia jengah kat luar kata abah dah balik jer. sian abg, ibu pun ckp kat abg fauzan yg abah kejer, abah tido umah hotel. nanti dah abis baru abah balik umak akok. pas tu barulah abg fauzan cool sikit. mungkin kita org dah biasa ikut abg out station tidur kat hotel, tu yg abg fauzan blh terima bila kata abah tido umah hotel. ciannnn abg. rindu nak tido kat kepit abah yer?

blk keje ingat nak gi gunting rambutlah sikit. sajer jer, abg nak balik katakan. he...he.... x sabar nak tunggu abah balik keje. lov u so much SAIFUL BIN ABDULLAH.

SaiFuL's family