28.6.07

BULAN OUT STATION

mula minggu ni abg dah mula sibuk. asyik kena kerja luar. kata abg maybe berterusan sampai bln dpn. sekarang ni ok gak out station tp msh blh blk hari, minggu dpn out station kena bermalam, tu yg malas tu. penyudahnyer, dari ari senin sampai semalam aku bawa kete. baru ari ni naik kete ngan abg. bawa kete sdr2 ni x best, sbb apa2 hal masa nilah aku nak bual ngan abg terutama hal2 yg sensitif, jadi bila bawa kete sdr xleh nak bual. kat umah ada mak, segan kalau mak dengar. he...he... kalau ikutkan sok kena bawa sendiri lagi tp esok aku cuti so x yahlah bawa kete. sok cuti mak nak gi kl, sbb tu aku cuti nak jaga baby. sekali2 bg mak pula bercuti. tp bkn bercuti pun sbb nak tolong adik ipar kemas2kan brg nak pindah. cian atuk penat.penat jaga hero dua org yg terror, yg comel, yg aktif, yang manja dan yg baik tu. kena tolong ucu pula, siannnn.




insya allah malam ni aku dptlah p-nut cuppies, yahooo!!! suker giler. sbb cuppies tu lawa dan comel tu yg teringin nak makan. aku minta p-nut antarkan ke rumah adik ipar kat kajang utama, sbb mlm ni dia nak blk jhr, tu yg blh kirim. actually jln nak ke kajang utama dari p/jaya lurus jer, tp kena lalu tol rm1.pastu adalah sign board so follow jer, insya Allah blh. p-nut x tau area kjg utama tp nanti bila dia dah pegi sure p-nut ok. sian p-nut aku dera.

Fayyad
adik dah pdi jln dah. sekarang asyik jalan jer, x nak merangkak lgi. kiranya dah jauh dah adik jln cuma kekadang tu ada gak jatuh. ari tu aku cuba pkikan kasut dan ajak jln, adik x nak. agaknya dia x reti lagi jln pki kasut. adik asyik belek kasut jer nak tgglkan. kelakarlah adik ni. 9 bln dah jln ikut abg tul. tp adik lagi terror dari abg, adik nampak diam jer tp aktif, lenguh ibu nak adik kerjakan. abg pula kepoh asyik berbual jer tp manja dan pdi main sdr. adik x leh main sendiri mesti nak ada teman. apa yg pasti adik sejibik mcm abah, pediam dan abg sejibik mcm ibu, kepohhhhh.. he....he... anak ibu ngan abah. esok ibu cuti ibu ajak jln ekkkk. kita ajak usu gi ioi okay?


SaiFuL's family