26.6.07

P-nut cuppies

dari ari tu aku cuba nak order cup cake p-nut tp blm berjaya. yelah aku johor p-nut p/jaya. jadi banyaklah sikit halangan. tp aku akan cuba gak mengorder cup cakes p-nut. ingatkan nak kirim kat adik ipar last week tp memandangkan masa yg terlalu singkat, aku terpaksa mengcancelkan order. aku cuba pula order minggu ni, insya Allah mlm ni compem mcm ner. aku suka tgk p-nut puyer cuppies. nampak kemas. sbb kalau compare ngan org lain lagilah serabai. icing hiasan p-nut pun nampak lebih lembut dan gebu. aku ulas dari apa yg aku nampak kat internet lah. :d

insya Allah nanti aku teringin gak buat cup cakes ni. tp utk mkn sendirilah. bkn nak niaga. x sesuai gitu nak niaga. but i like something yg kreatif ngan someting yg colourful. sbb tu aku kecur tgk cup cakes p-nut dan teringin nak buat. sajer nak cuba kebolehan dlm masak satu hal lagi satu kebolehan dlm bermain warna. sekali tuppp... jadi cup cakes depavali. kohh...kahh...kohh... kah....x pe yg penting cuba. bak kata p-nut dlm masak memasak nikan "try and error session."

kat bawah ni aku letak gambar2 cupcake yg aku minat


SaiFuL's family