22.12.07

Salam Aidiladha



Hari ni dah masuk raya aidiladha yg ke-2. x seperti rakan2 yg lain aku x bercuti. sbb2nya:-

1) cuti dibekukan - persiapan banjir
2) raya haji x yah amik cuti
3) staff aku bercuti
4) cuaca hujan x leh nak pegi bercuti

maka aku pun x bercuti.

rasa mcm susah jer nak dgr takbir raya kali ni. maybe sbb fauzan dah pandai control tv, aku yg x ada masa nak tgk tv, siaran radio kat off susah nak dpt ataupun memang takbir jarang berkumandang. kat surau pun hanya lepas solat they all takbir. selain tu x ada. aduhhh!!!! x bestnyer sbb raya haji jer aku dpt dgr takbir lama sikit yelah 3 hari, kalau raya puasa sehari jer. memanglah boleh pasang cd tp x reallah. aku setiap kali dgr takbir rasa sebakkkk... sangat. bagi aku takbir adalah muzik, bunyi ataupun sound yg paling best, tenang dan damai bagi aku.

seperti biasa bila raya aku tolong mak masak rendang. bukanlah sedap sangat pun tapi bolehlah makan. mak masak kari ayam, sambal kacang dan lodeh. pehhh!!! fauzan makan memang selera termasuklah mak dia. he..he...he... dan seperti biasa bila tiba raya diet aku hancusss...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.

P/s :- utk famili k'gau yg tercinta - walaupun kita dipisahkan oleh laut yg hanya boleh dilepasi bila menaiki flight Air Asia ataupun Malaysia Airlines, tapi bau nasi dagang ayah tetap terbau2 di hidung along. nanti balik kgau akan along request. he..he...he...

SaiFuL's family