7.4.13

Alfatihah untu Arwah Mashitah Binti Abdul Manan

hari ni seawal 9.30 pagi kita org dikhabarkan yg mak utih dah nazak oleh adik ipar aku. mak utih adalah kakak kpd ibu mertuaku. adik bearadik satu bapa dan satu mak. mereka hanya bertiga dan yg sulung dah meninggal pada tahun 2004. ingatkan selepas bersarapan barulah hendak pergi menziarah tp kerana tersalam makan aku, hubby dan furqan diserang CB yg amat teruk. maka bertangguhlah dulu aga reda sakt perut tu baru nak pergi.

kemudian di maklumkan yg Mak Utih telah di bawa ke hospital oleh anak2 nyer. maka legalah sikit dan selepas zohor baru nak jengah ke hospital. selepas jer lunch dan solat tengah bersiap2. dimaklumkan lagi oleh adik ipar yg Mak utih telah meninggal di Hospital Kulai.

Bergeraklah kami ke hospital kulai intuk melawat jenazah. arwah meninggal dlm pukul 2 lebih dan selepas asar telah selamat di kebumikan di tanah Perkuburan Felda TAib Andak Kulai. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas arwah Mashitah Binti Abdul Manan yg pergi di usia 73 tahun. kami akan merindui senyum dan tawa mu. semasa hayatnya masih ada merupakan seorang yg amat lembut, pemalu, murah dengan senyuman dan amat baik dengan sanak saudaranya. cakaplah apapun usiklah apapun pasti akan ketawa d
an tersenyum.


No comments:

SaiFuL's family