23.4.13

Semangat Baru untuk berblog

Insya Allah mulai saat ini blog aku hanya utk aku. may be sbb itu dah lama aku x update blog. bukan apa aku semacam mls nak kongsi kisah keluarga atau kisah peribadi aku ngan org. takut2 ianya menjadi riak dan menjadi fitnah. tp sbb nak sangat berblog maka aku privasikan blog aku hanya utk aku. sesaper nak baca kena log in dan kena minta permission dari aku dulu. he..he.... maka dengan ini insya allah bebaslah aku berblog.
gambar raya tahun lepas. selim tu masa ni. lepas puasa sebulan katakan. insya Allah tahun ni harap2 dapat puasa penuh :D 

hero besar kesayangan hamba. posing masa kat Morib Gold Coast last year sempena birthday hubby. 

kisah perkembangan anak2:-

fauzan - Abang yg semakin besar dan semangat. semenjak 2 menjak ni asyik nak mamam jer abg. baru darjah 3 tapi tinggi dah lepas paras dada ibu. mak aiiii.... tapi manja abag Ojan mengalahkan baby furqan.
fayyad - Abang ayyad yg semakin comel. tapi susah sangat nak mengalah ngan adik walaupun dia dah darjah 1. kadang2 penin kepala ibu n abah bila yg tengah dan yg ke-3 bertembung. aduhhh...



furqan - hero kecik ibu yg semakin aktif, lincah dan mak aiii kreatif. nak jadi abg kot, tu yg berubah sikit sikapnyer. habis abg2 di kerjakannya dan didengkinya. terutama kalau abg2 tengah tengok kartun. terjerit2 abg2 tu suruh dia ketepi sbb duduk tengah2 tv blok org lain nak tgk. tak pun di tukarnya channel tv tu. aduuhhhlah si kecik ni. badan jer kecik tp ligat nyer bukan main


Insya Allah- masa entry ni di tulis baru berusia 7 minggu. Insya Allah ada rezeki dlm bulan dec akan bertambahlah cahaya mata sinar bahagia aku n hubby. Insya Allah. Aku mohon hanya yg terbaik dari Mu Ya Allah. Semoga semuanya selamat dan sentiasa berada dalam perlindungan Mu  Ya Allah.

No comments:

SaiFuL's family