24.8.17

Hand cream Bath & Works

Image result for assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

"Semoga aku, suamiku, kedua org tua kami, anak2 kami, adik beradik kami, ahli keluarga kami, sahabat kami dan jiran2 kami sentiasa  berada di bawah perlindunganMu Ya Allah dan diampunkan segala dosa kami yg kecil mahupun yg besar, yg dulu mahupun yang kemudian dan sengaja atau pun tidak sengaja.... sesungguhnya engkau yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang Ya Allah...."



Apa citer ari? sajer jerr nak berblogging.... ini citer gatal jalan2 gi JPO. kan x jauh dari umah... 10 langkah jer.... so keraplaer datangnyer... he...he...he..

tapi kali ni x der gambar sbb camera hp ibu tgh sakit... x tau aa sakitnyer tp bila buka camera gambar jadi blur.. hu..hu... kejadiannya bila pun ibu x pasti tapi rasanya dlm pertengahan Ogos rasanya..

seperti biasa bila pergi JPO suke masuk kedai2 yg kelihatan menarik tp bila tgkkan harganya nasib baik x tertarik... he..he... jalan punya jalan hubby ajak masuk ke kedai BATH & BODY WORK. ini 1st time kita org masuk sbb aku kurang berminat... bila masukk jer makkkkk aiiiiii... banyak giler barang kat dlm tu n mcm2 bau.. rupernyer kedaii ni jual mcm losen, syower, lilin wangi yg berkaitan ngan wangi2an badan.. tapi harga...kussss semangat...
Image result for hand cream bath & body works JPO
inilah ruper kedai BATH & BODY WORKS kat JPO tu... memang berpinar biji mata nak milih (tq mr. google 4 the pic)

selepas menghidu dan hidu dan hidu dan hidu dan hidu... aku pun pening sbb rasanya makin banyak aku hidu aku sendiri dah x tau bau yg mana best... hubby nak cari lilin wangi nak letak kat umah sbb sblm ni guna yg sembur2 u tp kata cina aircond x leh pki sbb dia ada gel yg akan menyebabkan aircond tersumbat. tu yg hubby sajer nak cuba lilin wangi.

last2 aku pilih lilin wangi jenis Mahogany Peach 3-Wick Candle. hanya itu yg aku mampu pilih dari berpuluh2 bau yg aku hidu... ingat2 luper harganya, kalau x silap dalam RM79 sebotol yer...gluppp
Image result for candle bath & body works peach
kita org beli sebotol jelahhh... mana blh banyak2 lagi pun baru nak cuber.. tup2 bau x lasting...kan?
sekali masa hubby nak bayar aku gatal tgn belek2 hand lotion kat kaunter yg ada offer RM14.90 kalau x silap... sekali hubby suruh aku amik mana yg berkenan.. lepas hidu punya hidu punya hidu.. aku pun amik 1. tp jenis apa jgn tanya sbb aku x ingat.. yg pasti botol dia mcm kat bawah tu dan ianya hanyalah bersize mini yer... sangat sesuai utk diletak di hand beg.. TQ sayang...

Related image   

P/S: kalau tanya pendapat aku ttg barang B&BW... ianya sangat berbaloi ngan harga yg ditawarkan... hand cream dia memang bestt... bau lasting... wangi.... dan x melekit... terbaiklah.. lilin wangi dia pun wangi.. tapi kata salegirl tu bakar sekejap dlm 30 mny n padamkan api nnt bau dia  lasting 6-7 jam..kalau x silap.. tapi  bila aku buat masa bakar memang wangi tapi bila padamkan lilin bau hanya lasting sejam jer...hu..hu..hu... tapi aku dah dpt new solution... x yah bakar.. hanya buka penutup lilin tu dan ruang bilik akan menjadi wangi... he..he... lagi jimat.. lilin lambat sikit abis...he..he... bijak tak makcik? BIJAKKKK.... ha..ha..ha....

No comments:

SaiFuL's family