26.8.17

Johnny's Steamboat

Related image


Salam sejahteran khas utk pembaca blog aku... ari ni aku tgk gambar koleksi hp aku n aku telah memilih gambar2 kat bawah ... he..he... berdasarkan properties gambar kejadia berlaku pada 25.2.2017 berlokasi di Jusco Bukit Indah. seperti biasa abah suker nak ajak anak2 n ibu jalan2. itulah salah satu kelebihan suami yg suker bawa anak2 ronda. x kisah sgt tempatnyer... bukan nak shopping pun sajer nak ukur keluasan mall... he...he... biasanya jalan2 sambil cari makan jer. kalau x silap ini kali ke empat kita org makan kat Johnnys ni setakat 41 tahun aku hidup nilah.


Image result for johnny's steamboat bukit indah
Johnny's kat AEON Bukit Indah

Image result for johnny's steamboatmenuImage result for johnny's steamboatmenu

inilah menu johnys dan biasanya kita org akan order sedikit steamboat n masakan goreng2. anak2 suke rmakan kat sini... oklah sekurang2nyer lbh sihat sbb cara masak rebus2 jer... he..he...


abah n ojan

puqan n ayyad

ojan

puqan setia menanti steamboat mendidih

ibu n abah


alahamdulillah atas rezeki n nikmat yang Engkau kurniakan Allah..

No comments:

SaiFuL's family