28.8.07

dah 31 thn




hari ini alhamdulillah umur ku dah mencecah 31 thn. Alhamdulillah, walaupun x mempunyai pencapaian yg hebat seperti pencapaian mereka2 yg sebaya dgn ku sprt tiger wood, norman hakim, edry Kru dan ramai lagi tp aku bersyukur, sekurang2nya aku kelihatan hebat di mata anak2 ku, aku dirindui dikalangan ahli keluargaku dan aku dicintai oleh suamiku. diharapkan perasaan itu akan berkekalan di hati mereka hingga ke akhir hayat mereka. aminnnn....

hubby merupakan org pertama yg mengucapkan happy birthday pd ku. indahnya rasa... hubby nak belikan kek tp aku x nak. biarlah sekali harung dgn baby fayyad sbb birthday baby fayyad 29hb Ogos. tpt pkl 12 mlm aku menerima sms dari famili. mula2 dari angah, kemudian dari mak, lepas tu ayah, abg jal dan last sekali si kecik usu. alhamdulillahhhh... sayang my famili.

No comments:

SaiFuL's family