2.8.07

nak pasang langsir

yahoo...ari jumaat nak balik umah cat. insya allah kalau x ada aral ari sabtu ni roller blind bilik abg fauzan & adik fayyad, bilik kecil ngan dapur akan dipasang. semuanya pakai roller blind sbb kalau nak pki curtain biasa nanti nak kena jahit or tempah. nak jahit memang x reti sbb tu senang pki roller blind jer. x yah nak tukar2 langsir. basuh pun senang kata org kedai tu. oklah. utk abg fauzan mula2 pilih gambar org2 tp x ada stock, amiklah yg design bola2. utk dapur kita org pilih design shells dan utk bilik yg kecik tu tema retro. oklah kot agaknya. hopefully.

semalam tgk lagi cite transformer. besttttttttttttt... aku admire tul dgr suara optimus prime. robot macho gitu.



semalam gak aku dpt edible image yg aku order dari loveliana23@yahoo.com.my. kalau sesape nak order bolehlah e-mail dia. aku minta gambar yg kecik2 sbb nanti nak buat cup cakes. tapi abg mcm x minat sbb nanti mkn gambar sendiri kata abg. tadi aku minta lagi utk gambar cody ngan transformer. sajer jer nak cuba buat kek utk hero2 ku. insya allah.


SaiFuL's family