3.8.07

Zul Azmi's famili drop by

lupa nak cite, ari tu zul azmi atau kitaorg bdk2 info96 panggil dia jingga dtg umah ngan famili dia. bestttt... sbb ddah lama x jumpa ngan kawan2 info.96. last jumpa raya 2004 masa kita org pegi beraya kat umah diaorg kat Segamat. actually jingga dah jadi lecturer kat uitm, wife dia sekarang dah buka bussiness kat segamat. aku suka dia org dtg sbb w/pun wife dia tu aku kenal lepas become mrs. jingga tp dia ramah dan very friendly. enjoy talking with her.

mereka dtg bersama heronye Azim. very handsome guy. tp kelakarnya berebut abah ngan fauzan. azim x kasi fauzan dekat ngan abah fauzan, dia asyik peluk2 abah jer. fauzan mcm hairan sekejap sbb azim manja ngan abah fauzan bukan abah azim. kelakar betul. sekarang jingga ngan wife tgh menunggu baby yg kedua pula. kalaux silap this december. insya allah semuanya akan selamat, ibu ngan anak. amin.......hah inilah gambar azim hero jingga.



diaorg sampai kat umah lbh kurang kul 8 mlm sampai ke pkl 11 mlm. banyak sangat bual sbb dah lama x jumpa. mlm tu kita org msk utk dinner tp msk yg simple2 jer. sib baik mak tolong masak. yelah air tgn mak lagi sdp. he...he.... mak masakkan lemak nangka, ikan bawak tomato ngan goreng ikan kering, fuhhhh sodapppp..... aku cum masak nasi ngan goreng udang. alhamdulillah nampaknya resepi2 tu berjaya menambat hati para tetamu. tp apa yg plg aku suka abg kata lauk mlm tu sedap dan kena. pemilihan menu aku yg buat. jadi sukerrrr giler bila abg puji. aku x kisah org kata apa, yg penting apa my hubby kata. :D udang goreng tu pun sedap kata abang. resepi udang tu 1st time aku masak. risau gak x jadi tp alhamdulillah my hubby suker.

gambar2 menu yg kita org hidang x ada tp aku masak udang tu resepi aku amik dari internet. Udang Bumbu Tepung. resepi memang simple giler tp makan panas2 memang sedap. fauzan asyik minta tambah jer udang.

gambar ni aku amik kat internet tp mcm nilah rupenyer. memang best mkn panas2.

to all my frinds, kalau dtg johor sms atau calling2lah. blh dtg umah. kalau nak rasa makanan yg berat2 skit callinglah dulu, kalau dtg konon2 nak buat surprise, pun boleh. tp menu biskut atau kek jelah. he... he....

SaiFuL's family