18.8.07

P'nut & Mior's famili

Norsyafinaz Samsudin atau lbh glamer puan p-nut gitu. kita org sama tp x serupa. he...he... size badanlah. masa kat uitm dulu org selalu confius aku ngan p-nut. dia org sll panggil aku p-nut. blhlah tumpang glamer sekejap.

p-nut asal Sungai Petani, Kedah gitu. hubby dia en. Mior Akram B. Hj. Mior Nawawi asal Perak. kalau aku x silap kuala kangsar. p-nut antara mereka yg terawal kahwin dlm warga info96. lps konvo jer terus nikah, pastu terus dpt hero hansem Mior Adha Najmi. sekarang dia org menetap kat Putrajaya. kalau nak tau lbh lanjut pasal pn p-nut bolehlah click kat sebelah melawat blog pn p-nut. best..... kalau lapar boleh order cupcakes ngan dia sekali. he..he.... p-nut sorang yg kreatif dan aku ingat lagi, Garfield adalah kartun kegemaran p-nut. aku mempunyai satu kenangan yg terindah dgn p-nut. aku, p-nut ngan angah jer yg tau. KAhhhh...KAhhhh....

inilah gambar famili Nor Syafinaz Samsudin & Mior Akram Mior Nawawi dan putera handsomenyer.....

Mior Adha Najmi Bin Mior Akram (2001)

SaiFuL's family