23.11.07

hAPPY bIRTHDAY hUBBY

21 NOV 2007 alhamdulillah my idol n my beloved hubby genap 31 thn. rasa syukur yg x terhingga aku panjatkan kepada-Nya atas nikmat yg diberikan. mengizinkan aku merasa kebahagian dan kenikmatan dunia ini. bagi aku my hubby adalah nikmat dunia yg Allah kurniakan kpdku. from my hubby aku merasa nikmat menjadi seorang isteri, from my hubby aku merasa nikmat menjadi seorang kekasih, darinya juga aku dpt merasa nikmat menjadi sahabat, menjadi kawan, menjadi teman dan antara nikmat terbesar yg aku kecapi bila menjadi ibu kpd zuriatnya. dari perkenalan dan perkahwinan ini juga aku merasa 1001 rasa sayang, suka, cinta, marah, merajuk, cemburu, sedih, gelisah, dihargai, air mata, bimbang dan macam2 rasa lagi. semoga kenikmatan ini akan berpanjangan dan berkekalan. I LOVE YOU SAIFUL BIN ABDULLAH.

sempena birthday abg aku hadiahkan jam tangan C****. Mula2 risau abg x minat design tu tp alhamdulillah bila abg tgk dia suka. aku juga sempat belikan kek utk abg. ingatkan nak buat sendiri tp x sempat sbb kononnya balik keje nak makan kat luar tu yg x sempat. tp atas sbb2 tertentu x jadi mkn kat luar.
biila balik umah rupanya mak pun dah suruh ucu belikan kek. nampaknya thn ni abg dpt 2 biji birthday kek. kahh..kahh... mcm pujan pula. ingat nak amik gambar kek tp abg kata x yah. suruh abg potong kek pun abg x nak. akhirnya pujan tampil sbgi wkl abah utk potong kek. yg kelakarnya masa kita org nyanyi lagu "... happy birthday to abah..." Pujan x puas hati sbb dia yg potong kek tp lagu utk abah bkn utk dia. kelakarlah pujan ni.

inilah gambar jam ngan kad yg aku belikan utk hubby.

SaiFuL's family