27.8.08

Birthday ibu

Alhamdulillah hari ni genaplah usia ku 32 thn. org pertama yg wishkan aku ialah hubby tercinta. siap dpt kisss lagi. he....he.... hubby suruh beli kek tp aku x nak bknnya bdk kecik lagi. x pe kata hubby tempah kek fayyad letaklah nama ibu sekali. mulanya aku x nak tp hubby paksa gak. nak tak nak kena lah buat. aku mc ari ni tp hubby kerja, siap out station lagi. hubby kena gi segamat deal mengenai bangunan lib kat sana.

ari ni hubby balik lmbt. kul 11 mlm baru sampai umah. aku musykil gak sbb x pernah hubby buat mcm tu. tapi bila aku call rupanya dia tgh lepak ngan bdk pejabat. oklah. sekali sekala x pe. yg penting mu hubby selamat. bila aku sms dia reply. mak mente pun siap tanya knp hubby blk lmbt, aku bgtau lah dia keluar ngan bdk pejabat. mak mcm x puas hati jer.. kahh.. kahhh sbb hubby kalau sorang2 jrg blk lmbt.

No comments:

SaiFuL's family