29.8.08

mak, ayah n angah dari keningau dtg

bila famili sbh dpt tau akan keadaan aku they all ver risau. sian mak ayah aku. they all nak dtg tp aku x kasi sbb dah nak puasa tp they all nak juga. siannya tket sure mahal sbb last minute. sbnrnya aku excited they all dtg cuma kalau blh x nak menyusahkan. dan akhirnya pada 29/8/08 flight they all landing dari kk pkl 11.30 pagi. memanndangkan hubby kerja x leh cuti maka aku gi amik famili sbh gan pujan n payad. ingatkan nak tgglkan payad sbb dia tkt org sikit tp dia nak ikut gak aku pun bawa jerlah. sekali masa nak bawa kereta nak blk umah payad melalak2 x mau duduk sdr nak aku riba. dah pujuk n marah pun dia x nak. last2 angah kena bawa kereta aku tjk arah jer. sib baik angah jenis terror bawa krt ngan x tkt. lagipu dah sll bawa kereta kalau dtg jhr. oleh krn dah tghri aku pun bawalah famili pegi mkn. mak mente nak ajak mkn kat umah tp aku kata x yah sbb san kat mak mente nnt lepak. lagipun mlm ni nak buat jamuan skit utk payad sbb 2 thn. jadi mak nak buat lengkong ngan sandwich lagi. kita org pun mkn kay kedai izat.

lps mkn tghr kita org sempat sggh ioi. knn nak amik kek adik kat season sekali angah sempat beli handphone lagi. sopingggggg. dari ioi baru kita org blk umah cat lpk2 n rahat. tp aku x adalah rehatt sgt sbb nak kemas2 skit pastu nak keluarkan pggn n gelas utk mlm. petang tu angah pegi amik usu kat utm. mulanya usu nak blk saing hubby tp sbb akak ipar aku pun nak saing hubby blk umah mak jadi usu kena angah amik. aku siap pesan angah singgah umah mak long amk nasi beriani. he....

No comments:

SaiFuL's family