8.8.08

look alike meter & durian

masa rehat tadi lepas melelapkan mata sekejap aku pun menggodelah internet. gode punyer gode aku terjumpa look alike meter ni dan aku pun cuba. boleh percaya ker sbb setahu aku fauzan lbh mirip ngan aku n fayyad lbh mirip ngan abah yer. tp rasanya ianya bergantung ngan gambar yg kita fowardkan. apa2 pun layanlah keputusan look alike meter kat bawah.

kat jhr sekarang ni durian tengah berlambak. aku sebenarnya malas nak citer pasal durian sbb nanti ada yg tengah baca blog aku ni berliur ingat durian. terutama yg keje CIMB he...he... tp kat sini durian tengah berlambak. ari tu my hubby outstation ke Segamat. on the way balik belikan durian Yong Peng. FUHHHH!!!!!! sedap.... isi warna kuning, manis leting, isi tebal biji nipis jerrr... fuhh tp seperti biasa aku ngan mak mente x mkn banyak. x lbh dari 3 ulas sorang sbb yelah yg sorang darah tinggi yg sorang tgh ngandung gula kene jaga. jadi makanlah 1 hari dlm 2 / 3 ulas. hubby bawa blk dlm 5 biji jadi nak menghabiskannya mengambil masa dlm 4 hari. itupun sib baik hubby mkn sekali. kalau x memang masuk bekas simpan dlm peti ais lerr... jwbnyer. sbb takut rosak. tp kesimpulannya memang sedap.

nak amik gambar x sempat jadi u all bygkan sendiri jelah rupe durian yg aku katakan tu yer. he...he...

oiiii ngah kalau mau durian dtglah sini!!! 10/rm10 saja. murahhhhh....

No comments:

SaiFuL's family