7.8.08

penatnyaaaaaaa



Aksi2 Kung Fu Panda dari Pujan

assalammualaikum,


penatnyaaaaa rasa badan. x tau lah sbb pembawaan budak ker, memang badan ku dah berat ker atau pun kerja yg menimbun ker aku x sure. tp minggu ni balik rmh badan memang out. tu sib baik blk umah x yah masak. ari tu hubby beli Mc D balik keja. semalam makan yg simple jer. panaskan lauk yg ada dlm peti ais jer. hubby pula x makan mlm. so relax lah i.


sepatutnya bila mlm x yah masak biasanya lepas isyak aku lipat kain atau iron baju sambil melayan bdk2 tp ini lepas isyak jer aku dah terbaring penat. sian pujan n payyad. sibuk ajak aku main dgn anak kejut aku x kasi aku tdr. tp mataku dah x larat nak buka. akhirnya dia main dgn adik jer. semalam adik tdr awal pula. 11 mlm dah tidur, sbb biasanya kul 12.30 ke atas baru adik tdr. jadi abg x ada kwn paksa juga aku bangun. dpt lah melayan abg skjp.

pregnant kali ni seperti biasa alhamdulillah x ada mabuk atau mengidam nak mkn benda2. cuma seperti biasa asyik nak makannnnn jer.... tu yg boring. baju dah jadi ketat. cuma 1 yg aku x tahan ialah tgn kanan yg kebas dan sakit bila genggam atau pegang benda. sakitttt sgt sampai kadang aku rasa mcm bengkak pun ada gak tangan aku ni. cincin memang x leh pki sbb x selesa dan sakit. tu kalau menyapu aduhhhh... sakitnyaaa. kalau suap bdk2 mkn pun nanti kalau dahlama sikit mula kebas dan lenguh sampai ke siku. setakat ni aku x refer ngan dr. lagi. tggu baby dah besar skit baru aku refer pada dr. tp rasanya hanya pembawaan budak.


No comments:

SaiFuL's family