6.6.11

3rd day pulak - part 1

morning!!!! wahhhh setelah keknyangan dan puas berehat speaking gituuu... he.... hari ke-3 selepas b/fast kat cafe, kita org pun gerak gi jalan2 tepi pantai. nampaknya org x ramai blhlah sambung niat nak menyewa motor tu. lepas aku interview harga dan bagai kat adik casher tu dtg 1 family nak sewa gak. tapi sib baik kita org awal 8 mnt jadi kita orglah dpt dulu.. he.... sewa motor rm55 utk 1/2 hour. nak 15 mnt pun blh tapi kadarnyer aku x ingat. sorrylah makcik ni pelupa. :D. semalam ptg motor tu ada 2 tp aku rasa dek krn abg yg sewa lama sgt tu n bawa mcm org x brp ..... (smbg sendiri... aku x tulis) motor tu dah rosak. jadi tinggallah 1.



Best!!! abg2 suker sbb abah bawa ronda gilir2. aku pun x lepaskan peluang mencuba. besttt!!! baby furqan x blh sbb kecik lagi wlapun jari asyik tunding ke motor n mulut riuh membebel tapi ibu abah ttp x bawa sbb baby kecik lagi. insya allah dah besar sikit baru blh naik. akhirnya habis masa sewa baby hanya posingkan jer kat atas motor. he....

lain kali kalau dtg nak cuber banana boatlah... ada berani ker? he..he.... kita merancang jerr.... x per. lepas sewa motor matahari pun dah terik kita org naik bilik utj rehat. tapi sbelum tu singgah mini mart beli aiskrim dulu. he..he... nyum2. kalau dikutkan check out dlm kul 12 tghri tapi sbb destinasi seterusnya dekat sgt 15 mnt jer jadi kita org minta tangguh lepas zohor n rasanya org dah x seramai hujung minggu they all pun bagi.... lepas zohor kita org pun c/o n gerak menuju ke LIWH.

oleh kerana kat sana C/I 3ptg jadi kita org singgah lunch dulu. tgk punyer tgk kita org singgah kat Bangi Kopitiam. ingatkan nak cari Kopi Tenom yg best tapi x der rupernyer. tapi x kisahlah blh rasa yg lain. kita org order 2 jenis rot bakar, telur mentah masak, air + chicken chop. dan kat situ gak ada gerai sate kajang hj sauri jadi... utk lunch jom mkn sate... dgr2 bangi kopitiam ni kid search punyer aku x sure betul ker tak. tapi roti bakar n chicken chop dia sedap. aku suker roti bakar. tapi yg mana satu aku x tau sbb aku pilih ikut tunjuk gambar, x baca sangat nama roti dia. he.....



dah kenyang baru kita pegi C/I yer.....

Bersambung....

No comments:

SaiFuL's family