4.6.11

1 & 2nd day -part 1

sedang aku menghitung hari nak ker PD, tupp..tuppp aku dpt surat panggil mesyuarat pada 27-28/5 punnnn kat PD. sedangkan aku dah tempat LIWH tu pada 29-31/5. maka dengan ini kita org akan berada di PD selama 5H4Mlah jawabnya. ini baru betul2 cuti. bessss bro... ini memang bessss bro..... tapi... hahh.... ada tapi nya sbb srt tu dtg 1 minggu sblm meeting n aku bawa family jadi kena tempah bilik sendiri, x per masih ok lagi. yg x oknya 27 shj ada kekosongan. 28hb x ada bilik. calll hotel sebelah menyebelah yg berhampiran semua pun dah full. ayooooo mcm mana. x kan aku kena blk JB pada sabtu n ahad dtg semula ke PD. hahhhh yg ini x best brooooo.... aku dah feninnn..



tapi alhamdulillah sib baik member aku yg sama2 nak meeting kat PD n bawa family ada berhubung dgn staff yg deal ngan staff gov memberi bantuan. sbb masa dia call staf incharge x ada masalah. aku pun call n terangkan itu ini dia pun bagilah aku 3H2M. Yahoo....!!! Tq mekna atas bantuan. he.... cuma apa yg x best sikit masa nak check in dia upgradekan aku ke hotel 2 bilik tp malangnya blk tersebut amat jauh dari main building. mcm mana hubby nak bawa anak2 b/fast sbb aku meeting. nak pegi b/fast kena bawa kete sbb jauh. aku call blk minta semula blk lama. lagi pun yg 2 bilik ni dah lama, x bessss brooo.... x bessss. dah uzurrrr.... perabotnya.



sementara dia carikan bilik lain, kita org masuklah gak bilik yg dia bagi sbb dah penat lagipun, kemungkinan nak dpt bilik di main building pd 28hb tu amat nipis katanya. tunggu punyer tunggu punya tunggu, akhir 7.30 mlm baru dia bgtau ada bilik tapi hanya utk 1 mlm. aku kata blhlah 1 pun 1lah nak buat mcm mana tp dlm hati dah ada percikan bunga api. sekali 5 mnt lepas tu dia kata ada bilik utk 28hb.... tapi..... tapi???? kena tmbh sikit duit. aduhhhh..... tambah pun tambahlah kata aku dari kena cari tempat lain. akhirnya menginaplah we all kat Permaisuri Resort hotel, PD Ataupun RPP, PD.

yang ini baru best bro... yg kat main building ni yg best. tgklah perabot baru n bilik & ruang tamu pun besar.... selesa. apapun utk hotel ni blhlah. penginapan okay... besttt tp mkn hancur.... terutama b/fast. ayooooo ........x ada pilihan TAPI>>BOLEHHHLAHHHH - tips dari aku kalau nak booking hotel ni masa booking ckp siap2 kata nak kat main building, kot2 dia hantar kat old building.

selepas mesyuarat, petang sabtu baru abah bawa bdk2 mandi kolam sbb ibu dah abis kerja. sukernyer hero2 ibu n abah dapat berendam sbb dari semalam they all nak mandi pool tp sbb ibu kerja kena tangguh dulu. lepas mandi we all jln2 kat pantai. ingatkan nak sewa motor pantai tu tapi nunggu kan abg tu lama sgt. akhirnya cancell niat nak sewa motor sbb bdk2 pun dah penat.

hero2 yg seronok sgt dapat berendam dlm pool.

hero2 yg kepenantan selepas berendam di kolam.

selepas penat berendam & jalan2 tadi, we all pun balik bilik berehat. lepas isyak kita org pun keluar makan kat Teluk Kemang.

No comments:

SaiFuL's family