11.6.11

Fast & Furious 5


pagi tadi hubby ajak kitaorg tgk wayang. oleh sbb ari tu nak tgk F&F 5 x dapat, cuba tgk ari ni pulak, ada ke tak. kali ni layan wayang kat TGV tebrau. oleh kerana ari ni ari sabtu, sure ramai org. jadi lepas sarapan jer dlm kul 10.15 kita org dah gerak gi tebrau. kalau keluar awal awal org x ramai sangat lagi. sampai kat tebrau check waktu tayangan, nampaknya F&F 5 ada, tayangan dalam kul 11.45pagi . cantikkkk!!!

dah beli tiket, beli pop corn dan buang apa yg perlu dibuang he..he...kita org pun layan filem F&F 5. masa masuk panggung org dah x berapa ramai maybe sbb dah hujung2 tayangan. yelah citer ni kalau x silap kuar dah lama dlm bln april/mei gitu. oklah tu sbb kalau org ramai x selesalah pulak. sblm wayang bermula bagi bb susu botol dia. sempat gaklah baby furqan layan F&F 5 10 mnt. lepas tu dia pun terlena.

Aku sukerrr... citer ni. seperti biasa penuh aksi ngan abg2 yg macho n tegap2. dah tu awek pula cun n seksi. aku suker watak dominic n awek polis tu. sesuai gitu. walau pun watak dia couple x ada sgt cuma yg ending jer dia tjk they all couple tapi aku suker. watak brian n mia pun sweeettt. tak tertinggal the rock. cuma pada aku mcm tegap sgt the rock nak bergerak pun mcm susah jer... he..he.... itu pendapat aku, pendapat u all aku x tahu. watak Han pun best. korean yg nmpk hensem + kelakar sbb nak ngorat awek mexico.
tegapnyer the rock. baju kat lengan tu mcm nak koyak jerrrr...

SWeetttnyer couple ni.

abg2 n hubby pun suker citer tu. lagi satu yg aku suker sbb sangkaan aku betul yg peti besi tu sbnrnya kosong, they all dah tukar masa ada lori yg kat bawah jambatan tu lalu. he..he.... terror tak aku?

pelakon2 F&F 5 yg best giler...

x sabar nak tggu DVD Blue Ray keluar, boleh layan kat umah bila2 masa. he...he....

No comments:

SaiFuL's family