19.5.13

Abah duty ganti LInda & Cheongdamdong Alice

he..he... sajer jer letak tajuk mcm tu. kata diary... catit jelah ikut suker. he..he.... ahad abah yer duty gantikan kawan off yer linda. siannn abah, penat tp x per nanti blh dapat cuti ganti. lebih kurang kul 7 lebih baru abah  gerak gi kerja sbb ahad kete x banyak so blhlah keluar lambat sikit. w/pun kaunter buka kul 9 pagi tp punch kad ttp kul 8. lagi pun within sejam tu abah yer kena susun n kemas2 dulu sebelum perkhidmatan di buka pada awam.

biler abah dah gerak ibu seperti biasa melayan budak sambil melayan citer korea. he..he.... skrg ni aku tgh layan citer cheongdamdong alice. tp x delah layan sangat pun. kalau sempat tengok x sempat x per. aku cumer suker awek tu comel. tp kata abah tak. saborrr jelah.

oleh kerana citer tu dah abis dan biasanya yg ahad ni dia buat marathon tu yg aku tgk ulangan jer. tp 2 episod yg terakhir jelah sbb yg lain dia dah tayang minggu sebelum tu. tp dari 16 episod yg aku tgk betul2 agaknya dlm 5/6 episod jer. he...he.... dan seperti citer2 yg lain for surelah happy ending... i like


inilah hero n heroin yer. yg girl : Moon Geun Young dan yg boy : Park Shi Hoo ( baru ni aku tau nama pelakon ni sbb nak cari gambar citer tu he....) - Tq Mr Google



lagi satu gambar yg aku suker


lepas layan citer korea barulah bermula operasi kemas mengemas dan masak memasak. tapi..... aku kan x berapa sihat lagi jadi aktiviti tu kemas dan masak memasak tu sebenarnya aku buat dlm keadaan yg santai saja. x derlah beriya. masak pun aku masa macaroni n cheese versi aku. resepi jgn tanya sbb kalau tanya pun aku dah x ingat sbb masa masak campak bahan ikut suker. he......


lebih kurang mcm nilah wajah macaroni aku warna putih bukannya kuning. tp versi aku campur meat ball sbb ayad tgh suker makan meat ball. tp ayad x berapa minat, ojan suker. pada aku pula mcm lemak sangat. 

utk petang sblm abah yer balik aku masak kari daging n lempeng. ini gara-gara kecur tgk syura masak lempeng masa kat master chef semalam. he...he.....  abg ojan mamam banyak. ayad pula cuma maken sekeping. ibu pula makan nasi ngan ayam goreng  ngan kicap. kata pantang. pantang sikit2 jerlah.


lebih kurang mcm nilah yg aku masak. tp ni aku amik dari blog Cik Mat Gebu. sorryyyy bukan yg aku masak. he..he.....

oleh kerana mamam awal so malamnyer lepak jer gan bdk2 sambil layan master chef n running man. kata dah blh rekod. rekod n ulang tayang jelah. (tukar dvd pada 14/5/13 ari tu)

No comments:

SaiFuL's family