20.2.09

lunch ngan usu

ingatkan aktiviti tghri nak membuto jer. tup2 aku dah tutup lampu tggl nak landing jer si kecik aku dtg. si kecik yg dah besar dan tinggi x lain x bukan adik aku yg bongsu usu. usu skrg ada kat UTM skudai amik archi. insya allah thn dpn abis. dan kiranya dah 5 thnlah usu kat sini. pejam celik pejam celik skjp jer 5 thn. memandangkan usu dah sampai maka kita org pun pegi lunch. tghri ni kita org lunch kat Singgah Selalu. kiranya restoran yg famouslah kat Jb ni. res ni buka 24jam. dan kalau lunch ngan dinner memang sentiasa ramai org. terutama kalau cuti sekolah sarapan pun kekadang ramai. aku tahu sbb tiap2 kali pegi kerja sure lalu depan restoran ni. he...he...

kalau mkn lunch pilihan lauk memang banyak, ada lbh dari 30 jenis. nak yg bkr, goreng, lemak, panggang dan apa sj memang ada. itu x termasuk menu ala carte. kiranya siapkan porut jelah dan x lupa duitnyer sekali. harga makan pun x kurang murah dan x mahal sgt. tp kalau tanya aku mahal gak. sekali sekala blhlah.


ini nasi usu - nasi + ayam grg + sotong sambal


milo ais usu

limau ais aku. lupakan seketika sakit tekak yg melanda


gambar nasi aku x yahlah amik. kang tokojutlak egkorang tgk he...he... tp aku amik nasi + ayam kurma+ kerabu mangga + kentang dan air pula Milo ais utk usu dan air limau utk aku =RM16.80. emmmmm.... mahal gak sbnrnyakan?











No comments:

SaiFuL's family