25.2.09

famili sabah nak dtg kulai


ari tu angah sms aku bgtu yg dia amik tiket nak dtg kulai ngan mak n ayah. Yahoo!!!! yelah semenjak mak ayah balik haji aku x jumpa lagi dgn they all. kebetulan Air asia ada offer 20% ari tu, tu yg angah amik. they all akan dtg pd 25/4 hingga 3/5. lebih kurang 1 minggulah sbb angah kerja x leh nak cuti lebih2. itu pun sbb ada cuti labour day jadi hanya perlu mohon 4 hari cuti. aku for sure akan cuti. aku x ckp kat pojan lagi sbb kalau ckp nanti dai asyik tanya jerr. nanti kalau dah dekat baru aku ckp he..he.....


angah ingat nak ajak anak2 abg tp sbb they all sekolah jadi susahlah sikit. ari tu pun air asia ada offer tp sbb jadual PMR x ada jad x berani nak amik tiket. Anak sedara aku yg sulung thn ni amik PMR, harap2 ok. Nama dia Nur Fatanah Syahirah. Umur baru 15 thn tp bdn makkk aiii llagi besar dari mak dia. kita org panggil dia auji. masa auji lahir dulu aku ting 6. masih terbayang2 lagi mcm mana masa kecik aku mandikan, tidurkan, main dgn dia comellll sgt. skjp jer dah besar panjang rpanya anak sedara aku. dah jadi anak dara dah.




No comments:

SaiFuL's family