12.2.09

Mana kucing

mana ikan 2x
di laut 2x
mari kita pancing2x
x dapat 2x

mana kucing 2x
di dapur2x
curi ikan goreng 2x
ngiau ngiau ngiau 2x

mana burung 2x
di pokok 2x
mari kita tgk 2x
cip cip cip 2x

sure u all musykil apa benda lah yg aku membebel kat atas. itu sebenarnya lagu baru fauzan n fayyad masa kat sekolah. lagu dia sama mcm ibu jari di mana? cuma ubah lirik jer. skrg adik asyik nyanyi lagu ni. kelakar tul kalau adik nyanyi sbb lirik tu nanti tertukar2. kekadang kucing kat lautlah ikan kat daput. tp yg kelakar bila dia nyanyi n buat lirik sendiri. "mana ibu 2x, di pokok 2x". bile aku buat2 terperanjat adik siap mengekek ketawa.

rindu bile ingat adik. ari tu aku cuti lagi 2 hari sbb bdk2 x sihat termasuklah ibu n abah. tp abah kerja. digagahkan juga badan utk bekerja. adik siap demam sekejap tp bila dah bagi ubat demam oklah skit. cuma selsema n batuk yg x kurang. risau bila tgk dia berhingus jer. comot. ubat dah bagi tp kurang skjp jer pastu ada blk batuk n selsema.

tp ari ni pegi sekolah gak. sprt biasa anak2 aku ttp sedih bila nak berpisah ngan ibu n abah, walaupun dah masuk bulan februari. fauzan dari semalam lagi dah tanya aku n abah bila cuti n bape lama cuti. poning2. mak cik. bukannya x ada kwn kat sekolah tp manja ngan ibu n abah. tu yg sedih setiap kali antar ke sekolah.

No comments:

SaiFuL's family