19.3.09

mAINAN tRANSFOmER

Oleh kerana hujung minggu ari tu aku n hubby busy jadi aku n hubby decide belikan hadiah utk pojan n payad sbb x dpt berhujung minggu ngan our hero. lepas jer KPD 09 aku ngan geng PNM pun merayau kat shoping complex The Zon (bebas cukai) tp kalau x offer pada aku mahal gak. lepas pusing kat tmpt perfume alu naik ting atas cari mainan utk pojan n payad. w/pun offer x semua benda ada diakaun mcm mainan utk anak2 aku ni x ada diskaun jadi beli harga asal. pilihan juga x banyak. mulanya aku cari ben 10 tp x ada. pusing punyer pusing sbb nak cari yg murah ku cuma terjumpa mainan transformer. itu pun tggl 2 tu jer. kalau yg harga atas RM50 banyak, tp aku cari yg bwh dari tu maka x banyaklah plhn.

Intai punya intai, belek punyer belek akhirnya aku terjumpa mainan yg pd aku sesuai utk hero2 ku. tp x dpt pula harga sama. x elah. utk abg aku belikan kereta n utk adik aku belikan motor sbb adik suka motor. tapi masa kat umah adik x nak motor sibuk nak kereta. terpaksalah aku n hubby pujuk spy main sama2 dan tukar2.
inilah mainan yg dibelikan :-



ini mainan utk abang pojan. patrol Bumble Bee (RM39.90)

Ini kalau bumble bee jadi robot

Ini kalau jadi kereta
Ini pula mainan untuk adik, juga boleh jadi robot n motorsikal (RM19.90)



No comments:

SaiFuL's family