24.3.09

Cuti2 Malaysia day3

busy yg tahap cipan ngan kesihatan sesi rumah yg x brp memuaskan telah melambatkan proses update blog aku. so kali ni aku smbg cite percutian ari tu. tp... tgk gambar jelah. x laarat nak taip manyak2.

inilah keadaan para pengunjung bkt. fraser yg terpaksa menuggu giliran utk naik tanpa ada tmpt khas. bahaya you!!!

ini pula kenderaan yg tengah beratur n sesak tunggu turn nak naik bkt. fraser.

kelihatan 3 kereta dihdpn kita org. yg dpn sekali kete Teh, diikuti kete abg Azmi, kendian kete kak Sal dpn kita org n kat blkg kete kita org kete ucu.

utk mengelak kepala yg pening n terasa mcm loya yer aku n pun membebel dgn ditemani my hubby. kita org mengolah mengenai perjalan tersebut dimana kesemua pemandunyer adalah lelaki kecuali kete dpn kita org iaitu pemandunyer adalah wanita iaitu kak sal. terrorrrr.... sbb tu dia kena duduk tgh, kiranya di apitlah. he...he...terdapat 2 kete honda iaitu Teh n Ucu, 2 waja aku n Kak Sal n 1 Kia = abg Azmi. Pemandunyer Semua dah berumur menghampiri angka 40 kecuali my hubby (muda lagi you). semua warna kereta x sama dan banyak lg. kahhh...kahhh... hasilnyer. alhamdulillah aku ok x jadi rasa nak mun.... he....

salah satu pemandangan yg blh dilihat iaitu pintu gerbang Bernam jaya. sajer jer aku amik gambar.

masa balik tu kita org singgah makan kat hentian sg Buloh. Dari situ kita org berpecah sbb kak SAl nak blk S'ban 2 terus n Teh pun nak balk umah yer kat Puchong. Manakala aku, Ucu n Mak Ngah nak singgah Ikea jap nak cari brg. kebetulan dah dekat. so mlm ni kita org akan stay kat umah Uda lagipun Mak ngah x pernah lg dtg umah uda jadi blhlah singgah.

Esok paginyer kita org pun gerak blk Johor tp tghri singgah umah kak Sal kat s'ban 2mamam dolu. he...he...

No comments:

SaiFuL's family