18.3.09

Majlis Makan MAlam Anjuran PPAJ






15.03.09 - setelah penat berkonvensyen kita org telah dijemput untuk menghadiri Dinner Anjuran Perbadanan Perpustakaan Awam Johor (PPAJ). Pada aku dinner tersebut memang best. Kita org telah dijamu dgn menu2 special Johor. Antaranyer ialah Asma Rojak, NAsi beriani yg berlaukkan ayam merah, kambing masak apa aku x tau, dalca, acar buah, acar mentah, kuih muih dan air sirap yg memang power.

Selain itu they all buat cara hidang dan bukan buffet tu yg lg besttt... dinner tu memang teratur sbb kalau buffet sure nmpk mcm kelam kabut tetamu sibuk kesana ke mari ambik mamam. tp dinner ni kita org hanya perlu duduk dan makan sambil menikmati hiburan yg disediakan. selepas mendengar ucapan dari Pengarah PPAJ Puan Ungku Noor Akma, kita org disajikan dengan tarian dari Yayasan Warisan Johor. memang best!!! selepas tarian kita org dihidangkan pula dengan lagu2 yg best dan diiringi oleh kumpu. yg dijemput oleh PPAJ. Rupanya kump. tersebut terdiri dari golongan OKU, kalau my hubby x ckp aku pun x tau sbb they all main musiz memang best. ramai gak yg menyanyi tp aku x sure iotu ahli kump tersebut ke bukan tp nmpknya semua sihat. he...he... JARI komposer lagu tu pun ada.

Masa kita org makan tiba2 aku terpandang sorang mamat yg rambut nyer kelihatan tercacak. rupanya mamat tersebut ialah Awal Ashaari. bila aku tanya staff ppaj they all pun x tau sbb awal dtg ikut kump pemuzok tersebut. tapi apa2 pun awal memang sporting sbb baru nak makan telah diserbu oleh awek2 termasuk mak2 awek pun ada sbb nak posing ngan awal. lama gak dia melayan sbb lepas sorang, sorang.. kahhh2 Awal dgn sporting melayan dari awal sampai akhir. aku dengar staff ppaj pun posing sama selepas tetamu balik.



kak ida yg best n sporting gilerr... siap nyanyi2 lagi. kahhh.kahh... kelakarlah ibu kpd 3 Hero M...



Zazu n Wan yg control Ayu. yg ini pun sporting senyummmm...jerr. ckplah apa pun.


lepas makan kita org diajak melawat bangunan PPAj. BAngunan memang cantik. x caya layan gambar2 dlm ppaj kat bawah.


Aku sempat posing ngan norma geng info96 aku yg skrg keje kat lin penang. lagi sorang kak Yah x dtg sbb bersalin.







Ruang bacaan kanak2 yg very attractive n colourful



Kita org disambut dgn ballons, blowers, confetti dan lain2 party accessories



Ruang membaca


Apa2 pun TQ 2 PPAj sbbb menyediakan Dinner yg Memang BEsttttttt!!!!!

No comments:

SaiFuL's family